Regulamin korzystania z internetowego systemu rezerwacji Lataj.pl
Internetowy system rezerwacji i zakupu Lataj.pl unormowany jest niniejszym regulaminem i stosownie do przepisu art. 384 § 1 KC stanowi wzorzec wiążącej strony umowy zawartej pomiędzy Klientem, a eTravel S.A
z siedzibą w Warszawie (02-305), Al. Jerozolimskie 142B
NIP: 521-36-14-786, REGON: 0144414773, zwanym dalej Sprzedającym, będącym operatorem portalu.
Regulamin został zmieniony 29 stycznia 2014 o godz. 12:00 i z tym momentem wchodzi w życie.
Poprzednia wersja Regulaminu, mająca zastosowanie dla rezerwacji dokonanych przed ww. datą znajduje się pod adresem:
regulamin przed 29 stycznia 2014 r.
Warunkiem skorzystania z systemu Lataj.pl jest pełna akceptacja przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego postanowień niniejszego regulaminu.
I. Definicje użyte w regulaminie
- Lataj.pl - system internetowy umożliwiający Klientowi lub Klientowi Korporacyjnemu
wyszukanie połączeń lotniczych na dowolnych trasach, w wybranych przez siebie terminach, a następnie ustalenie kosztu
- skalkulowanego w dniu wykonywania wyszukiwania oraz dokonanie Rezerwacji Lotniczej;
- Klient - osoba fizyczna dokonująca rezerwacji.
- Klient Korporacyjny - osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, spółka
osobowa prawa handlowego, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca
osobowości prawnej, której przepisy prawa umożliwiają zaciąganie zobowiązań, dokonująca Rezerwacji.
- Pasażer - osoba odbywająca podróż na podstawie zakupionego biletu lotniczego.
- Bilet lotniczy - potwierdzenie zawarcia umowy przewozu lotniczego między Pasażerem a Przewoźnikiem IATA,
który odpowiada za realizację i ciągłość podróży Pasażera.
- Kolejność wykorzystania kuponów w bilecie lotniczym - bilet jest ważny tylko na
przewóz, który został w nim określony, od miejsca rozpoczęcia podróży do miejsca
docelowego, z uwzględnieniem wszystkich miejsc zatrzymania przewidzianych w Bilecie w dacie jego zakupu. Taryfa zastosowana odpowiada
trasie wskazanej na bilecie i stanowi główny element umowy przewozu lotniczego zawartej z Pasażerem. Bilet nie zostanie
przyjęty do realizacji, jeżeli kupony zawarte w bilecie nie zostały wykorzystane w
kolejności ich wystawiania. Jeśli nie skorzystają Państwo z miejsca, które zostało dla
Państwa zarezerwowane na pierwszy wskazany w bilecie lot, nie informując o tym
uprzednio, Przewoźnik ma prawo do anulowania wykonanej lub zleconej dla
Państwa rezerwacji na dalszy lot i na lot powrotny. Warunkiem niezbędnym do
pomięcia któregokolwiek odcinka przelotu jest wyrażenie zgody przez Przewoźnika
wykonującego połączenie. Zgodnie z warunkami taryf lotniczych, taka autoryzacja leży
wyłączenie w gestii Przewoźnika.
- Rezerwacja Lotnicza - złożenie przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego oferty zakupu
biletu(-ów) na wybranej przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego trasie, w wybranej
przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego klasie serwisowej i taryfie oraz wybranych
przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego datach podróży.
- Sprzedający - eTravel S.A. jako przedsiębiorca prowadzący internetowy
system rezerwacji i zakupu biletów lotniczych Lataj.pl.
- Przewoźnik IATA - przedsiębiorca krajowy lub zagraniczny prowadzący działalność
gospodarczą w zakresie regularnego transportu lotniczego, posiadający akredytację IATA
- Przewoźnik non-IATA - przedsiębiorca krajowy lub zagraniczny prowadzący
działalność gospodarczą w zakresie transportu lotniczego, którego sprzedaż biletów
rozliczana jest na osobnych warunkach
II. Cel funkcjonowania systemu
Celem funkcjonowania systemu jest dostarczenie Klientowi oraz Klientowi Korporacyjnemu
możliwie kompleksowej obsługi podróży na potrzeby indywidualne lub grupowe, niezależnie od
charakteru oraz długości trwania podróży.
III. Oświadczenia Klienta
Klient oświadcza, że:
- Jest osobą fizyczną o pełnej zdolności do czynności prawnych lub osobą prawną.
- Posługuje się prawdziwymi danymi osobowymi oraz prawdziwymi danymi osobowymi
Pasażera / Pasażerów.
- Upoważnia Sprzedającego do przetwarzania swoich danych oraz danych pasażera w celu
dokonania rezerwacji i zakupu biletu lotniczego, a w związku z tym upoważnia również
Sprzedającego do ich przekazania Przewoźnikowi w tych samych celach.
- Zna postanowienia niniejszego regulaminu, akceptuje je w całości i zobowiązuje się do
ich przestrzegania.
IV. Oświadczenia Klienta Korporacyjnego
Klient Korporacyjny oświadcza, że :
- Posługuje się prawdziwymi danymi ujawnionymi we właściwych rejestrach i ewidencjach
oraz prawdziwymi danymi osobowymi Pasażera / Pasażerów.
- Upoważnia Sprzedającego do przetwarzania swoich danych oraz danych pasażera w celu
dokonania rezerwacji i zakupu biletu lotniczego, a w związku z tym upoważnia również
Sprzedającego do ich przekazania Przewoźnikowi w tych samych celach.
- Zna postanowienia niniejszego regulaminu, akceptuje je w całości i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
- Działające w jego imieniu osoby są właściwie umocowane do zaciągania w jego imieniu zobowiązań.
V. Oświadczenia sprzedającego
- Sprzedający oświadcza, iż nie udziela gwarancji, że korzystanie z serwisu będzie
przebiegało bez usterek, wad, przerw czy braku możliwości połączenia z systemem
rezerwacyjnym oraz co do tego, że rezultat poszukiwań sprosta oczekiwaniom Klienta
i Klienta Korporacyjnego co do merytorycznej zawartości, dokładności czy przydatności
uzyskanych informacji.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności:
- z tytułu przerw lub zakłóceń w działaniu sieci Internet;
- z tytułu nieprawidłowego wprowadzenia przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego
danych niezbędnych do przyjęcia rezerwacji lub zakupu biletu lotniczego;
- za działania lub zaniechania Przewoźników, w tym za zmiany bądź anulowanie
rezerwacji Klienta lub Klienta Korporacyjnego;
- za niewykonanie lub nienależyte wykonanie przez Przewoźnika umowy przewozu.
- Sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za dokonany przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego
wybór taryfy, jak również za spełnienie przez niego warunków do skorzystania z wybranej taryfy,
w tym spełnienia warunków formalnych, wizowych, zdrowotnych celem odbycia podróży.
- Sprzedający oświadcza, że w celu dokonania rezerwacji lub zakupu biletu lotniczego
konieczne jest wskazanie przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego jego danych
osobowych/danych rejestrowych oraz danych osobowych pasażera.
- Administratorem Danych Osobowych jest eTravel S.A. z siedzibą w Warszawie (02-305), Al. Jerozolimskie 142B.
- Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r.
o ochronie danych osobowych, przez eTravel S.A. z siedzibą w Warszawie (02-305), Al. Jerozolimskie 142B
w celu dokonania rezerwacji i zakupu biletu oraz na przekazanie danych
Przewoźnikom w celu realizacji usługi. Udostępnienie danych jest konieczne w celu prawidłowej realizacji usługi.
Klient lub Klient Korporacyjny ma prawo wglądu do swoich danych oraz do ich poprawiania.
- Podanie adresu e-mail jest warunkiem koniecznym do przesłania potwierdzenia
rezerwacji lotniczej oraz do dalszego kontaktu z Klientem lub Klientem Korporacyjnym
w celu realizacji rezerwacji i wystawienia biletu lotniczego.
VI. Rezerwacja i zakup biletu lotniczego
-
Wybór połączenia lotniczego
W celu dokonania wyboru połączenia Klient lub Klient Korporacyjny portalu podaje we
właściwych rubrykach następujące informacje: port wylotu, port przylotu, data wylotu,
data powrotu, liczba pasażerów, rodzaj taryfy, preferowany przewoźnik, status osoby
podróżującej (np. student, dziecko, senior), swoje dane osobowe/dane rejestrowe, dane
osobowe pasażera oraz adres e-mail, a także sposób płatności za bilet.
-
Rezerwacja - złożenie oferty zakupu biletu lotniczego
Po dokonaniu przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego wyboru połączenia lotniczego
i po złożeniu zapytania o możliwość rezerwacji, otrzyma on od Sprzedającego
potwierdzenie przyjęcia rezerwacji w formie wiadomości e-mail, o ile rezerwacja taka
będzie możliwa. W potwierdzeniu rezerwacji wskazane zostaną w szczególności:
- numer rezerwacji w formacie „Rezerwacja XXXXXX”,
- cena biletu lotniczego,
- wszystkie pozostałe koszty związane z jego zakupem (opłata za wystawienie
biletu*, ewentualne ubezpieczenie, dopłata za wysyłkę biletu papierowego),
- okres ważności rezerwacji (czas na wykup).
Cena biletu wyrażona jest w złotych polskich. Z uwagi na podawanie przez linie lotnicze
opłat lotniskowych w USD cena może ulec niewielkim zmianom w zależności od dziennego kursu USD.
(*) Opłata/prowizja za wystawienie biletu ("transaction fee") jest wprowadzoną przez linie lotnicze dopłatą za
rezerwację i sprzedaż biletów lotniczych; wysokość opłaty zależy od linii lotniczej i trasy na jaką został
zarezerwowany bilet lotniczy. Za bilety zarezerwowane w serwisie Lataj.pl pobierane są następujące opłaty/prowizje
"transaction fee" bez względu jaki przewoźnik obsługuje połączenie:
Dla jednego pasażera (osoba dorosła, dziecko, młodzież, osoba starsza):
- 50 PLN za bilet na połączenia na terytorium Polski;
- 80 PLN za bilet na połączenia obrębie jednego kraju poza Polską oraz międzynarodowe w obrębie jednego kontynentu;
- 120 PLN za bilet na pozostałe połączenia;
Niemowlę (0-2) podróżuje bez dodatkowych opłat (!)
Potwierdzenie rezerwacji nie jest biletem lotniczym i nie upoważnia do odbycia
podróży. Z uwagi na dynamiczny podział miejsc w samolotach dokonywany przez
Przewoźników, mogą oni jednostronnie skrócić okres ważności rezerwacji (punkt d).
-
Zakup biletu
Za moment zakupu biletu i zawarcia umowy przewozu uważany jest moment
wystawienia biletu lotniczego.
W sytuacjach nadzwyczajnych*, niezależnych od operatora portalu, cena biletu może ulec
zmianie w okresie ważności rezerwacji, tj. pomiędzy zamówieniem biletu a datą
wystawienia. W takim przypadku Klient lub Klient Korporacyjny zostanie bezzwłocznie
poinformowany o możliwości dopłaty różnicy lub wycofania całości wpłaconych kwot i
odstąpienia od zawarcia umowy przewozu. Klientowi lub Klientowi Korporacyjnemu nie
przysługuje z tego tytułu odszkodowanie.
(*) Za sytuacje nadzwyczajne przyjmuje się w szczególności: zmianę opłat paliwowych i lotniskowych
lub/oraz taryf wprowadzanych przez Przewoźników bez uprzedzenia.
-
Odwołanie rezerwacji
Przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego
Klient lub Klient Korporacyjny ma prawo odwołać rezerwację w dowolnym momencie
bez konsekwencji finansowych do momentu wystawienia biletu lotniczego. Po zawarciu
umowy przewozu odwołanie rezerwacji i zwrot biletu możliwy jest na warunkach
określonych w sekcji IX.
Przez Sprzedającego
Potwierdzona rezerwacja może zostać odwołana przez Sprzedającego w okresie jej ważności jedynie w przypadku,
gdy Przewoźnik odwoła lot, zmieni lub wycofa wybraną przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego taryfę.
W tej sytuacji Klientowi lub Klientowi Korporacyjnemu nie przysługuje z tego tytułu odszkodowanie a jedynie zwrot
całości wpłaconych kwot na poczet biletu. Jeżeli rezerwacja zostanie odwołana przed wystawieniem biletu,
klientowi przysługuje pełen zwrot wpłaconych należności. Jeżeli rezerwacja zostanie odwołana po wystawieniu biletu
z przyczyn leżących po stronie Klienta/Klienta Korporacyjnego lub Linii lotniczych za zakupiony bilet przysługuje zwrot
określony przepisami linii lotniczych, nie podlega zwrotowi opłata transakcyjna ("transaction fee").
VII. Sposoby i warunki płatności
-
Zapłata kartą płatniczą
W celu dokonania zapłaty kartą płatniczą, tj. kartą kredytową lub kartą debetową z włączoną opcją płatności internetowych, Klient i Klient Korporacyjny zobowiązani są
do podania drogą internetową następujących danych:
- rodzaj karty (VISA, MasterCard, American Express, Diners Club)
- numer karty
- kod CVC/CVV (VISA, MasterCard, Diners Club: 3 ostatnie cyfry z paska podpisu; American Express: 4 cyfry nad numerem karty)
- data ważności karty
- imię i nazwisko właściciela karty
Dane te są przekazywane bezpośrednio do systemu rezerwacji linii lotniczych za pomocą protokołu SSL,
przy użyciu kodowanego klucza, którego długość wynosi 128 bitów. Obciążenie za rezerwacje następuje
w dwóch częściach: jedna o wartości poszczególnych biletów lotniczych oraz druga z wartością opłaty serwisowej
oraz ubezpieczenia podróżnego, wykonywana metodą mail order telephone order (MOTO).
W przypadku płatności kartą płatniczą, rezerwacja zostanie sprawdzona pod kątem poprawności danych i kalkulacji w celu wystawienia biletu lotniczego.
W przypadku rezerwacji dokonanych poza godzinami pracy biura, bilet lotniczy zostanie wystawiony nie później niż następnego dnia lub pierwszego dnia roboczego
po dniu wolnym od pracy.
Sprzedający zastrzega sobie prawo do wstrzymania procesu wystawiania biletów do czasu akceptacji płatności za pomocą karty.
Zgodnie z treścią artykułu 59f Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. 2011 Nr 199 poz. 1175 z późniejszymi zmianami)
akceptant karty kredytowej może zażądać od osoby posługującej się kartą okazania dokumentu stwierdzającego jej tożsamość.
Ponadto zgodnie z treścią artykułu 59e Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz.U. 2011 Nr 199 poz. 1175 z późniejszymi zmianami)
odmowa przyjęcia zapłaty przez akceptanta może nastąpić w przypadku:
- upływu terminu, do którego jest możliwe korzystanie z instrumentu płatniczego;
- zablokowania instrumentu płatniczego;
- niezgodności podpisu osoby upoważnionej do używania instrumentu płatniczego na instrumencie płatniczym identyfikującym taką osobę z podpisem na dokumencie obciążeniowym;
- odmowy okazania dokumentu stwierdzającego tożsamość w przypadku, o którym mowa powyżej;
- stwierdzenia posługiwania się instrumentem płatniczym przez osobę nieuprawnioną;
- braku możliwości dokonania akceptacji transakcji płatniczej.
W razie odmowy akceptacji karty kredytowej na zasadach powyższych, w tym również przez centrum autoryzujące transakcje (np. z powodu przekroczonego limitu, braku środków, zablokowania karty, etc.),
proces wystawiania biletów zostaje przerwany, a konsultant Call Center skontaktuje się z Klientem/Klientem Korporacyjnym na podany w rezerwacji adres e-mail.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną zmianę dostępności miejsc i/lub ceny biletu związaną z opóźnieniem wywołanym niemożliwością sprzedaży biletu
w terminie oryginalnej rezerwacji.
Jeśli preferujecie Państwo zmianę formy płatności, prosimy o dokonanie przelewu bankowego, podając w tytule numer rezerwacji, na rachunek jak niżej:
eTravel S.A.
Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa
ING Bank Śląski S.A.
Numer konta:
39 1050 1025 1000 0024 0603 5499
-
Zapłata e-przelewem
Zapłata przy użyciu e-przelewu przebiega za pośrednictwem systemu eCard SA, NIP: 521-31-03-040, KRS: 0000042304.
W celu dokonania płatności e-przelewem Klient i Klient Korporacyjny zobowiązany jest do wyboru odpowiedniego banku, zalogowania się do systemu płatności online oraz potwierdzenia określonej kwoty przelewu.
Płatność e-przelewem jest odnotowywana automatycznie, jeśli transakcja zostanie dokonana w określonym limicie czasu oraz określona w rezerwacji kwota będzie dostępna na koncie.
-
Zapłata przelewem bankowym
Zapłata przelewem bankowym dokonywana jest na następujący rachunek bankowy:
Dla Klientów Indywidualnych i Korporacyjnych:
eTravel S.A.
Al. Jerozolimskie 142B, 02-305 Warszawa
ING Bank Śląski S.A.
numer rachunku: 39 1050 1025 1000 0024 0603 5499
(dla Klientów lub Klientów Korporacyjnych dokonujących przelewów transgranicznych - kod SWIFT: INGBPLPW)
W poleceniu przelewu należy bezwzględnie wpisać imię i nazwisko Pasażera(ów) oraz numer rezerwacji w formacie XXXXXX.
W przypadku, gdy rezerwacja dokonywana jest w ostatnich dniach tygodnia (czwartek, piątek) lub gdy płatność dokonywana
jest w ostatnim dniu ważności rezerwacji, prosimy o przesłanie potwierdzenia dokonania przelewu:
- mailem na adres: rezerwacje@lataj.pl
w formie pliku .pdf generowanego z systemu bankowego; zrzut ekranu ("screenshot") z systemu bankowego
nie jest dowodem wykonania przelewu bankowego;
- faksem na numer (+48) 22 314 72 05 w formie dokumentu z pieczęcią memoriałową banku.
Za moment zapłaty przyjmuje się dzień zaksięgowania zapłaty na rachunku bankowym Sprzedającego.
Aby uniknąć niepotrzebnych opóźnień, uprzejmie prosimy naszych Klientów lub
Klientów korporacyjnych o dokonywanie wyłącznie przelewów bankowych a nie
pocztowych wpłat na konto.
-
Zapłata gotówką
Bilet lotniczy może zostać opłacony gotówką w jednym z poniższych biur obsługi klienta :
Warszawa
Al. Jerozolimskie 142B
pon.-pt. w godz. 09.00-19.00, sob. 09.00-15.00
Rzeszów
ul. Lisa Kuli 19
pon.-pt. w godz. 09.00-18.00, sob. 09.00-15.00
Kraków
ul. Plac na Groblach 21 (III piętro w biurowcu)
pon.-pt. w godz. 09.00-18.00
Katowice
ul. Jesionowa 22
pon.-pt. w godz. 09.00-17.00
Po dokonaniu wpłaty gotówką bilet zostanie wystawiony.
VIII. Dostarczenie dokumentów podróżnych
-
BILETY LOTNICZE IATA
- Wszystkie bilety realizowane przez Lataj.pl są biletami elektronicznymi.
Wystawiony bilet jest wysyłany zawsze na adres e-mail podany w rezerwacji.
W przypadku błędu lub niezgodności adresu, Lataj.pl nie ponosi odpowiedzialności
za niedostarczenie dokumentu do skrzynki elektronicznej Klienta lub Klienta
Korporacyjnego jak również w przypadku ograniczenia w ruchu sieciowym,
firewall lub wrażliwe reguły antyspamowe.
- Klient lub Klient Korporacyjny może, po zaznaczeniu odpowiedniej opcji
w trakcie dokonywania rezerwacji, odebrać zakupiony bilet osobiście w punktach obsługi Sprzedającego.
- W przypadku niemożności wystawienia biletu elektronicznego, Sprzedający
skontaktuje się niezwłocznie z Klientem lub Klientem Korporacyjnym w celu
ustalenia dalszej procedury odbioru biletu.
-
REZERWACJE-BILETY PRZEWOŹNIKÓW NISKOKOSZTOWYCH
- W przypadku przewoźników niskokosztowych (takich jak Wizzair, Ryanair,
EasyJet) zakup dokonywany jest w systemie bezbiletowym (tj. ticketless).
Rekomendacje przewoźników niskokosztowych implikuje specjalną procedurę
natychmiastowego obciążenia karty płatniczej Klienta lub Klienta Korporacyjnego.
Po udanej transakcji zakupu, zwracany jest numer/kod rezerwacji
przewoźnika oraz numer kontrolny Lataj.pl. Kod rezerwacji przewoźnika
jest jedynym dokumentem potwierdzającym zakup i uprawniającym
do odprawy online i podróży.
IX. Zwroty dokumentów podróżnych
-
BILETY LOTNICZE IATA
- Klient lub Klient Korporacyjny ma prawo do dokonania zwrotu zakupionego
biletu lotniczego pod warunkiem, że określone przez Przewoźnika dla danej taryfy
warunki zezwalają na to.
- Taryfa określa ponadto, czy i w jakiej części nastąpi utrata należności
uregulowanej za bilet zwracany przed lub po dacie rozpoczęcia pierwszego
odcinka podróży.
- W celu dokonania zwrotu biletu Klient lub Klient Korporacyjny jest zobowiązany
do przesłania pisemnej deklaracji rezygnacji z biletu, jako wiadomość e-mail
na adres: rezerwacje@lataj.pl,
podając jego numer lub numer rezerwacji.
-
Zwrot należności za bilet, po dokonaniu ewentualnych potrąceń, następuje
w zależności od tego w jaki sposób została dokonana zapłata za bilet:
- w przypadku dokonania zapłaty przelewem - zwrot następuje na wskazany
przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego rachunek bankowy w terminie
14 dni od daty zgłoszenia;
- w przypadku dokonania zapłaty kartą płatniczą - zwrot następuje poprzez
uznanie rachunku karty płatniczej, z której dokonana została zapłata,
w terminie do 30 dni od daty zwrotu biletu.
- Nie podlega zwrotowi opłata/prowizja "opłata transakcyjna" za wystawienie biletu.
-
REZERWACJE-BILETY PRZEWOŹNIKÓW NISKOKOSZTOWYCH
- Co do zasady wszystkie rezerwacje-bilety zakupione w Lataj.pl nie podlegają
zwrotowi. Przewoźnicy niskokosztowi samodzielnie ustalają warunki, koszty
i procedurę ewentualnych zmian lub zwrotów w przypadkach nadzwyczajnych. Ze
względu na specyficzny sposób rezerwacji połączeń niskokosztowych oraz brak
globalnego systemu integrującego przewoźników niskokosztowych, wszelkie
działania związane ze zwrotem lub zmianą Klient lub Klient Korporacyjny jest
zobowiązany wykonać przez telefoniczne centra obsługi Klientów poszczególnych
przewoźników.
- Nawet w sytuacji gdy linia lotnicza niskokosztowa dokona częściowego lub pełnego zwrotu,
nie podlega zwrotowi opłata/prowizja "opłata transakcyjna" za wystawienie biletu.
X. Zasady odpowiedzialności
- Sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu nie odbycia podróży z przyczyn
leżących po stronie Przewoźnika, z powodu podania przez Klienta lub Klienta Korporacyjnego
nieprawdziwych danych niezbędnych do wystawienia biletu lub nie spełniania przez Klienta
lub Klienta Korporacyjnego wymogów właściwych dla wybranej przez niego taryfy,
regionu podróży (reżim wizowy lub inne niezbędne zezwolenia na
wjazd), z powodu siły wyższej, strajku lub lokautu pracowników Przewoźnika bądź
pracowników obsługi naziemnej lotniska.
- Wszelkie spory pomiędzy stronami będą rozstrzygane przez sądy powszechne właściwe
ze względu na siedzibę Sprzedającego.
- W sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.